POMOC

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Aby złożyć zamówienie, należy odwiedzić naszą stronę internetową i przeglądać dostępne produkty. Po znalezieniu interesujących Cię elementów odzieży, dodaj je do koszyka, a następnie przejdź do procesu zamówienia.

Na chwilę obecną nie ma takiej możliwości. Zachęcamy do złożenia zamówienia za pośrednictwem naszej strony internetowej. W razie pytań lub trudności nasi Konsultanci chętnie pomogą.

Produkty oznaczone jako dostępne są możliwe do zamówienia. Pamiętaj jednak, że produkty włożone do koszyka nie są automatycznie rezerwowane i mogą być kupione przez innych Klientów.

Nie, nie jest konieczne posiadanie konta w naszym sklepie. Możesz złożyć zamówienie jako gość, podając niezbędne dane kontaktowe i adres dostawy. Zachęcamy jednak do zakładania konta, dzięki temu otrzymasz informacje o nowych dostawach oraz kupony rabatowe.

Zamówienia można ze sobą łączyć. Aby otrzymać wszystkie produkty w jednym zamówieniu proponujemy kontakt telefoniczny lub informację e-mail.

Wiadomości wysyłane są systemowo i często traktowane są przez programy pocztowe jako SPAM. Dlatego prosimy o sprawdzanie również tego folderu. W przypadku braku wiadomości prosimy o kontakt z naszym biurem.

Aktualnie nie prowadzimy odbiorów osobistych. Jeżeli zakup był zrealizowany przez naszą stronę tivesti.pl to nie można zwrócić go w sklepie stacjonarnym.

Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane to jest taka możliwość. W tym celu skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi telefonicznie lub mailowo podając numer zamówienia.

Jeżeli nie zostało ono jeszcze wysłane to istnieje taka możliwość. W tym celu skontaktuj się z Biurem Obsługi telefonicznie lub mailowo podając numer zamówienia. Zwrot środków za zamówienie anulowane następuje nie później niż 14 dni roboczych na konto z którego opłacone zostało zamówienie.

Jeżeli zamówienie nie zostało skompletowane i wysłane to istnieje taka możliwość. W tym celu skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta telefonicznie lub mailowo podając numer zamówienia oraz nazwę produktu, który chcesz usunąć z listy.

Nie, koszty dostawy zostaną uwzględnione w podsumowaniu zamówienia, na ostatnim etapie jego składania.

W naszym sklepie istnieje możliwość zapłaty przez – Przelewy24.

Na odstąpienie od mowy masz 14 dni, licząc od dnia odbioru przez Ciebie naszego zamówienia.

Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni, licząc od daty odebrania przez nas zwrotu.

Nie, możesz skorzystać z dowolnego formularza odstąpienia od umowy. Ważne by umieścić wszystkie potrzebne informacje dotyczące zamówienia, łącznie z danymi klienta

Niestety nie, nie prowadzimy wymian tylko zwroty do 14 dni wraz z paragonem i wypełnionym formularzem zwrotu.

Na złożenie reklamacji masz 2 lata (w przypadku skorzystania z rękojmi), licząc od dnia odbioru zamówienia.

Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni. Decyzję przesyłamy mailowo.

W przypadku pozytywnej decyzji zwrot następuje w ciągu 14 dni.

Nie, możesz skorzystać z dowolnego formularza reklamacji. Ważne by umieścić wszystkie potrzebne informacje dotyczące zamówienia, łącznie z danymi klienta

Zamówienie do realizacji przekazywane jest po opłaceniu zamówienia.

Na czas realizacji zamówienia składa się:

  • czas kompletowania zamówienia
  • czas dostawy zamówienia to od 1 do 2 dni.

Wszystkie zamówienia są realizowane i dostarczane w dni robocze (od poniedziałku do piątku).

Zamówienie złożone w dni wolne od pracy oraz weekendy są przekazywane do realizacji w pierwszy możliwy dzień roboczy.

 

Zamówienia realizujemy od 1 do 2 dni roboczych.

Wszystkie informacje znajdują się na naszej stronie w zakładce „DOSTAWA”